بازی های سال 2023 موبایل

Wiki Article

قهرمان‌های آشنای مجموعه به مورتال کامبت موبایل نیز آمده‌اند، هرچند در زمینه مبارزه‌ها شاهد تفاوت‌هایی در کنترل نسبت به سایر پلتفرم‌ها هستیم.

نقد و بررسی آیپد پرو ۲۰۲۴ ؛ وقتی اپل همه هنرش را به کار می گیرد

برخلاف بسیاری از بازی های مشابه در بازی آن‌سوی باران شتاب‌زدگی باعث شکست شما در مرحله می‌شود، در نتیجه باید با دنبال کردن شیوه‌ حرکت هریک از پلتفرم‌ها به‌شکلی شخصیت اصلی را هدایت کنید که بتواند به موقع روی هر پلتفرم درحال حرکت بپرد.

البته ظاهر زیبا تنها چیزی نیست که این بازی‌ها تقدیم شما میکنند، محیط شگفت انگیز و گیم‌پلی جذاب هم بخش دیگری از آن‌هاست که میتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید

امروزه افراد بسیاری ماینکرافت را محصول شرکت اکتیویژن میدانند که این مورد اشتباه بوده که اگر قصد دارید به بازی های اکتیویژن برای اندروید دسترسی داشته باشید در ادامه باما همراه باشید. این بازی با گیم پلی سندباکس خود توانسته گیمرهای بسیاری را به سمت یک سبک کاملا جدید و نیمه آزاد سوق دهد که در دنیای ماینکرافت میتوانید برای روز های طولانی سرگرم شوید و به ساخت مواردی که نیاز دارید سرگرم باشید.

از همان اول بازی باید تلاش کنید که پادشاه دنیای مسابقات زیرزمینی شوید و برای اینکار در هر مرحله باید رقبای خود را شکست دهید و احترام و شهرت خود را کسب کنید. در بازی جنون سرعت قادر هستید که ماشین‌های خود را ارتقاء بدهید و به نهایت سرعت هرکدام برسید.گرافیک این بازی خارق العاده است و به خوبی از نهایت قدرت گوشی شما استفاده خواهد کرد.

ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها و جاسوس‌افزارها، این دشمنان نامرئی، در کمین…

این بازی یک چند تا از بهترین بازی های موبایل شبیه ساز تخریب سیاره است، به بازیکن اجازه می دهد تا از انواع سلاح های مختلف برای از بین بردن سیاره ها استفاده کند. این موارد شامل موشکهای هسته ای، لیزر و سیارکها هستند.

جهت افزایش نیروی دفاعی‌تون هم باید به قلعه بازیکن‌های دیگه یورش ببرین و از اون‌ها غارت کنین.

قابلیت‌های شخصی سازی گسترده سلاح‌ها و آیتم‌ها و به دست آوردن مدال‌ها هم بخش دیگری است که بازی را دوست داشتنی میکند. اگر هنوز به جمع میلیونی کاربران این بازی نپیوسته‌اید، الان بهترین زمان برای شروع است.

به‌شکلی که باید سعی کنید تا درکنار دوری از شعله‌های بی‌رحم اژدها، در ۱۲ مرحله از دست گابلین‌ها و سایر موجودات نگهبان برج فرار کنید.

از طرفی یکی از مواردی که در موفقیت شما نقش مهمی دارد، ارتقای کارت‌ها و استفاده‌ی مناسب آن‌ها در طول بازی است. از آن‌جایی که با اثری طرف هستیم که در محیط نبرد باید سه پایگاه مختلف را از آن خود کنید، استفاده مناسب و مدیریت کارت‌ها باتوجه‌به انرژی که مصرف می‌کنند، مورد مهمی است که شدیدا باید به آن اهمیت بدهید. اگر یک بازی هیجان انگیز آنلاین می‌خواهید تایتان فال اسالت را که یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره است از دست ندهید.

آیفون ۱۷ اسلیم و هرآنچه از این گوشی می دانیم ؛ تغییریافته ترین آیفون اپل

Report this wiki page